مراسم توديع و معارفه رئيس هيئت هندبال شهرستان يزد برگزار شد

یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی :صبح امروز شنبه مورخ 18دیماه 89 مراسم توديع و معارفه رئيس هيئت هندبال شهرستان يزد در محل اداره تربيت بدني اين شهرستان برگزار شد .

در اين جلسه محمد اميرخاني ، رئيس اداره تربيت بدني شهرستان يزد ، ضمن عرض تبريك به مناسبت ميلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت هيئتهاي شهرستان يزد به منظور كمك رساني به هيئتهاي استان تشكيل شده است و بايد با اتحاد و همدلي جايگاه اصلي هندبال استان را به دست آوريم .

اميرخاني از زحمات و تلاشهاي حسين مجنون ، رئيس سابق هيئت تقدير و تشكر كرد و عنوان نمود مطالعه ، پيگيري ، علاقه و به روز بودن به مقررات و قوانين هندبال از ويژگيهاي ابوالفضل خوشنويس ، رئيس جديد هيئت ، مي باشد كه به طور حتم با توجه به اين ويژگيها آينده خوبي در هندبال شهرستان خواهيم داشت .

رئيس اداره تربيت بدني شهرستان يزد بيان كرد حسن توجه سيد غلامرضا كمانه ، مدير كل محترم تربيت بدني ، و نگاه ويژه ايشان به اين شهرستان انگيزه ما را دو چندان كرده است و به طور حتم افق ديد بسيار خوبي را براي هيئتهاي اين شهرستان به وجود آورده است .

ايشان از ابوالفضل خوشنويس خواستار شد با به كارگيري نيروهاي علاقمند و متخصص درون هيئت فضاي مناسبي را براي رشد و پيشرفت ورزشكاران و فعالان اين رشته فراهم نمايد .

لازم به ذكر است در پايان مراسم با يك جلد كلام ا... مجيد و تقديرنامه از حسين مجنون تقدير و تشكر شد و ابلاغ ابوالفضل خوشنويس پس از قرائت توسط سيد ضياء كاشاني ، رئيس هيئت هندبال استان ، به وي تقديم شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا